Polityka bezpieczeństwa

WEWNĘTRZNY SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I BEZPIECZEŃSTWEM

W NZOZ Przychodni Wielospecjalistycznej Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach obowiązuje Wewnętrzny System Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem opracowany w oparciu o Ustawę z dnia 16 czerwca 2023 r. o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Składa się z zasad, procedur, metod oraz opisów stanowisk pracy, w celu zapobieżenia wystąpieniu zdarzeń niepożądanych.

 

ZDARZENIE NIEPOŻĄDANE MOŻE BYĆ ZGŁOSZONE PRZEZ:

  • personel medyczny i pracowników niemedycznych,
  • świadków zdarzenia niepożądanego,
  • pacjentów, rodziny pacjentów, opiekunów.

 

SPOSÓB ZGŁASZANIA ZDARZENIA NIEPOŻĄDANEGO:

  • bezpośrednie, ustne skierowane do Kierownika Podmiotu lub do osoby upoważnionej przez Kierownika Podmiotu. Osoba przyjmująca zgłoszenie ma obowiązek wypełnienia karty zgłoszenia zdarzenia niepożądanego zgodnie z formularzem „Zgłoszenie zdarzenia niepożądanego” lub przekazania takiego formularza do wypełnienia osobie zgłaszającej.
  • na formularzu papierowym „Zgłoszenie zdarzenia niepożądanego” udostępnionego w rejestracji.
  • wypełnione papierowe karty zdarzenia niepożądanego można przesłać drogą pocztową na adres: NZOZ Przychodnia Wielospecjalistyczna Sp. z o.o. Piłsudskiego 18, 42-600 Tarnowskie Góry
  • przesłanie informacji o zdarzeniu niepożądanym na adres e-mail: sekretariat@nzozpw.pl osoba upoważniona w odpowiedzi na zgłoszenie odeśle zgłaszającemu formularz zgłoszenia zdarzenia niepożądanego, z prośbą o jego uzupełnienie.

 

Pobierz Politykę Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem

 

 


Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 nzozpw
created by PRR WebCreate